به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :


    در این مطلب تمامی ارورهای یخچال فریزرسامسونگ را برای شما بیان میکنیم و توضیح میدهیم که هر کدام از این ارورها چه معنایی دارند و علت بروز آنها چیست. پس اگر دوست دارید که با ارورهای یخچال فریزر سامسونگ آشنا شوید با ما همراه باشید.

    کد ارور 4E 

    ارور 4E نشان دهنده وجود مشکل در سنسور یخچال فریزر(سیستم دیفراست) است. در بسیاری از موارد، تعویض سنسور معیوب با سنسور نو تنها راه حل است. با این حال، ممکن است این ارور به دلیل سیم کشی یخچال  نیز رخ دهد. در صورت لزوم، آن را بررسی کنید و آن را تعمیر کنید. اگر این مورد باشد، خطا را می توان پاک کرد. اگر هم دانش فنی کافی ندارید با تکنیسین تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید. تا مشکل شما را برطرف نماید.

    کد ارور 5E یا 5 

    ارور 5E یا 5 نشان می دهد که سنسور مشکل دارد و یا قطع برق وجود دارد. ابتدا سعی کنید چندین بار آن را با تنظیم مجدد یخچال، پاک کنید. اگر مشکل برطرف نشد، سنسور یا حسگر قسمت فریزر مربوط به سیستم دیفراست(المنت، ترموفیوز،ترمودیسک،سنسور، اواپراتور) را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را جایگزین کنید. بررسی سنسور دیفراست کار تخصصی می باشد و نیاز است با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

    کد ارور 5 یا 5E ارور یخچال سامسونگ می باشد که مربوط به قسمت یخساز می باشد. باید قسمت یخساز یخچال را باز کنید و از سالم بودن موتور و سنسور و سیم کشی آن مطمئن شوید. سپس هر قسمت را به طور جداگانه بررسی نمایید. اگر بعد از بررسی نتوانستید مشکل را پیدا کنید کلا یخساز را تعویض کنید. برای تعویض یخساز یخچال سامسونگ تنها با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید. شماره تماس 88077030 شماره مستقیم نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران و کرج  می باشد.

    کد ارور 6E 

    کد ارور 6E بیانگر وجود مشکل در سنسور محیطی یخچال می باشد. ارور 6E اغلب موقعی که برق قطع و وصل می شود بر روی نمایشگر یخچال ظاهر می گردد. برای پاک کردن یا حذف ارور 6E دکمه های Power Freezer و Power Cool را به مدت 15 الی 25 ثانیه ثابت نگه دارید تا ارور حذف گردد. در این حالت یخچال به حالت عادی خود باز می گردد. در غیر این صورت بهتر است تکنیسین تعمیر یخچال فریزر دستگاه را بررسی نماید.

    کد ارور 8E 

    ارور 8E مربوط به وجود مشکل جدی در سنسور یخساز می باشد. بدان معنی که سنسور قطع شده است و یا دچار مشکل جدی شده است. بهتر است یخساز را یکبار ریست کنید. آموزش ریست یخساز یخچال می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر مشکل حل شد که چه عالی. در غیر این صورت باید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

    کد ارور 23E 

    ارور 23E مربوط به ارو فن کندانسور می باشد. ارور 23e بیانگر وجود مشکل در فن کندانسور که در پشت یخچال قرار دارد می باشد. فن را باز کنید و از صحت و درستی کار آن مطمئن شوید. اگر فن کندانسور قابل تعمیر بود آن را تعمیر نمایید. در غیر این صورت فن کندانسور یخچال باید تعویض گردد. همچنین اگر کندانسور دیگری نیز بر روی یخچال نصب شده است آن را جدا کنید. بررسی دقیق و مهندسی کامل این کار را به تکنیسین تعمیر یخچال فریزر بسپارید.

    کد ارور 25E  

    ارور 25E یک ارور مهلک می باشد. ارور 25e نشان دهنده وجود خطا در سیستم دیفراست می باشد. در این حالت یخچال یا فریزر گرم می شود در حالی که یخچال به صورت عادی روشن است و کار می کند. این مشکل باید به صورت کامل برطرف گردد. زیرا باعث می شود برد الکتریکی یخچال نیز دچار مشکل گردد و 100% هزینه گزافی روی دست شما خواهد گذاشت. پیشنهاد ما به شما این است که برای حل این مورد به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید. 


    کد ارور 33E 

    مورد بعدی از ارور یخچال سامسونگ ارور 33E بیانگر وجود مشکل در لوله آب یخچال می باشد. همچنین اگر آب به اندازه کافی به یخچال نرسد ارور 33E بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد. اگر یخچال جابجا شود یا لوله آب یخچال به درستی نصب نشود ارور 33E به وجود می آید. پیشنهاد می شود لوله آب پشت یخچال را بررسی نمایید. بعد از حل مشکل بهتر است دیسپلی یا صفحه نمایشگر خود را ریست کنید تا ارور حذف شود. برای ریست صفحه نمایشگر دکمه های روشنایی(LIGHT) و Save Energy رو به مدت 10 ثانیه و همزمان با هم نگه دارید.

    کد ارور 39E 

    ارور 39E خطای سنسور یخچال می باشد. سیم کشی یخچال را بررسی نمایید. از همه مهم تر سنسورهای قسمت یخساز را باید بررسی نمایید. به صورت کلی ارور 39E مربوط به قسمت یخساز و دیسپنسر آب می باشد. این ارور از بروز مشکل در این نواحی خبر می دهد. همچنین بررسی نمایید که آیا آب به یخساز می رسد یا خیر. در صورتی که مشکل برطرف نشد با تکنیسین تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.

    کد ارور 40E 

    ارور 40E مربوط به ارور فن یخساز می باشد. و یا ممکن است فن قسمت فریزر مشکل داشته باشد و باید بررسی گردد. همچنین بهتر است سیم کشی قسمت فریزر را نیز بررسی نمایید. شاید سیم یا سوکت فن از جا در آمده باشد و یا سیم کشی فن فریزر دچار عیب شده باشد.

    کد ارور 84E یا 84C 

    ارور 84E یا 84C بسیار ارور بدی می باشد. ارور 84E یا 84C مربوط به کمپرسور یخچال یا موتور یخچال می باشد. ممکن است برق ورودی کمپرسور زیاد باشد و یا برق ورودی بسیار پایین باشد. متاسفانه بررسی این مشکل بسیار فنی می باشد و نیازمند یک تکنیسین ماهر تعمیر یخچال فریزر می باشد. این دلیل ممکن است به خاطر جریان و ولتاژ برق باشد. پیشنهاد می کنیم حتما از محافظ برق استفاده کنید.

    کد ارور (83E and 86E) 

    مجموع این ارورها بیانگر افزایش بیش از حد جریان ورودی برق به کمپرسور یخچال می باشد. این ارورها بسیار خطرناک می باشد زیرا مستقیما به کمپرسور یا موتور یخچال مربوط می شوند. در هر حال حل مشکل نیازمند بررسی دقیق یخچال توسط تکنیسین تعمیر یخچال فریزر می باشد.

    Hosein Jafari
    يکشنبه 18 خرداد 1399 - 16:01
    بازدید : 948

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 3
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه